środa, 10 września 2014

Match #9

MATCH #9
Sunnyside w NY
3 dziewczynki: 8, 4, 0
chłopiec 1 rok

Essay i photo - brak :D


           Oczywiście odpadają. Tak się zaczęłam w sumie zastanawiać nad pewną sprawą. Agencja kładzie ogromny nacisk na to, żeby nasza aplikacja była obszerna, zachęcająca, zdjęcia idealne, list bezbłędny, a filmik wyjątkowy. A rodziny? Zdarza się, że nie mamy w profilu rodziny nawet zdjęć. Ja wiem, że to oni nas wyszukują, a nie my ich, ale chyba też powinni robić dobre pierwsze wrażenie...


           Jak dla mnie, to informacja o nowym matchu nawet przestała robić wrażenie. Już nawet moja mama się śmieje, że jestem rozchwytywana, a przez to wybredna. Ciągle nie pasują mi rodziny :P W chwili obecnej mam 4 rodziny na profilu i żadna z nich nie odezwała się do mnie. Jeśli dobrze pamiętam, to w APIA można mieć tylko (w sumie to na tle innych agencji - AŻ) 4 rodziny jednocześnie. Zatem wszystkie rodziny blokują mój profil dla kolejnych. Ale chyba niezbyt grzeczne byłoby pisanie pierwszej i od razu informowanie, że ich nie chcę i żeby mi zeszli z roomu :D Czyli teraz czeka mnie mały zastój. Może chociaż za ten czas agencja zaakceptuje zmiany jakie wprowadziłam w preferencjach wiekowych dzieci.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz