wtorek, 9 września 2014

Match #6

        And guess what?! Znowu z maluchem poniżej roczku :P



MATCH #6
Atlanta w Georgii
2 dziewczynki - 0 i 4
1 chłopiec - 2 latka

          Essay bardzo wyczerpujący, tak samo jak zapowiada się praca ich przyszłej au pairki. Rodzice są lekarzami, bardzo zapracowanymi. Jedyne co mi się podobało, to ogólne zasady jakie panują w domu. Maila jeszcze od nich nie dostałam, ale jeśli się pojawi, to odpiszę im to co zwykle...


          Co do rodzinki #5 - napisali maila, bardzo krótkiego, tylko o tym, że chcieliby pogadać na Skypie. Napisałam, że nie będę tracić ich czasu i wolę być szczera od razu i że preferuję starsze dzieci. Chwilę po wysłaniu wiadomości zaczęłam się zastanawiać czy na pewno dobrze zrobiłam... Opieka nad jednym dzieckiem? Niby idealnie, ale chyba nie do końca dla mnie. Nie wiem. Zaczęłam się porządnie zastanawiać nad napisaniem do agencji, żeby zmienili mi preferencje wiekowe. Może i matche będą się pojawiać rzadziej, ale przynajmniej powinny być bardziej trafne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz